Menu
Your Cart

Η Εταιρία μας

Προφίλ Επιχείρησης

H Εταιρεία μας ιδρύθηκε το 1976 με σκοπό την εισαγωγή και εμπορία ειδών οικιακής χρήσεως και δώρων από την Ιταλία.
Το 1983 έγινε Ομόρρυθμη Εταιρεία με την Επωνυμία «Ζαμπέλης Ευστάθιος και Υιοί ΟΕ», με έδρα το Περιστέρι Αττικής.
Εν συνεχεία επεκτάθηκε σε εισαγωγές από Ευρώπη και χώρες της Ασίας, αντιπροσωπεύοντας οίκους στην Ελλάδα.
Το 1991 γίνεται Ανώνυμος Εταιρεία με την Επωνυμία «Στάθης Ζαμπέλης Α.Ε.», συνεχίζοντας την επέκταση της σε μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων. Επίσης συμμετέχει σε κλαδικές εκθέσεις (Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, Ρότα, κα).
Το 1995 η Εταιρεία ευρισκόμενη σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις (2.000 τ.μ.), επεκτάθηκε στο χώρο των ειδών ευρείας κατανάλωσης (χαρτικά, απορρυπαντικά, καλλυντικά, τρόφιμα), διεύρυνε το πελατολόγιό της και αύξησε τις πωλήσεις της.
Από το 2002 λειτουργεί ως Cash & Carry Χονδρικής, όπου ο πελάτης μπορεί να διαλέξει μεταξύ 2.000 προϊόντων σε πολύ οικονομικές τιμές.
Έχουμε δώσει έμφαση στην ανάπτυξη της προσωπικής μας σχέσης με τους πελάτες και
στην εξασφάλιση της άμεσης, γρήγορης και φιλικής εξυπηρέτησης καθώς και στην μεγάλη επάρκεια των προϊόντων.
Το τελευταίο διάστημα υπάρχει μια διεύρυνση ενασχόλησης και με τον Τουριστικό κλάδο.

Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

H zambelis.gr δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

Περιορισμός ευθύνης

Η zambelis.gr στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”.